Kategorie

Newsletter

Aktualności

Najczęściej zadawane pytania . . .

Czy można osobiście odebrać towar zamówiony poprzez dermo-amica.pl?

Tak. Zamówiony towar można odebrać osobiście bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wysyłką. Składając zamówienie poprzez stronę internetową należy wybrać opcję „odbiór osobisty” oraz zaznaczyć odpowiednią formę zapłaty.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie, które odbiorę osobiście? Czy mogę zapłacić kartą?

Zamówienie odbierane osobiście w drogerii może zostać uprzednio opłacone z góry przelewem lub można uregulować płatność na miejscu w drogerii stacjonarnej gotówką lub kartą płatniczą.

Czy mogę odebrać zamówienie, jeżeli nie otrzymałem/am maila o jego zrealizowaniu?

Prosimy o kontakt telefoniczny w celu upewnienia się, iż zamówienie jest gotowe do odbioru i zostanie wydane.

Jeżeli od złożenia zamówienia minęło kilka dni, a Klient nie otrzymał maila o jego zrealizowaniu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - mailowo: dermo-amica@farmia.pl lub telefonicznie pod numerem 22 216 66 89.

Czy złożone zamówienie może odebrać inna osoba (ktoś z rodziny bądź znajomy)?

Tak. Najlepiej, by osoba odbierająca podała dane osoby składającej zamówienie. W przypadku odbiorów osobistych opłaconych z góry jest to niezbędne.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację dotyczącą zamówienia?

Reklamacje należy składać drogą mailową, pisząc na adres reklamacje@farmia.pl. W treści takiej wiadomości należy podać numer zamówienia oraz opisać czego dotyczy reklamacja.

Po rozpatrzeniu reklamacji pracownik Biurem Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem mailowo bądź telefonicznie i poda wszystkie niezbędne informacje dotyczące sposobu dalszego postępowania.

Paczka dostarczona przez kuriera była uszkodzona. Co zrobić?

Zaleca się sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej w chwili dostarczenia paczki oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Sprawdzenie zawartości paczki w obecności pracownika firmy kurierskiej jest bezpłatne i należy do jego obowiązków.

Jeżeli doręczana Państwu przesyłka jest wyraźnie uszkodzona (widać ślady zalania, paczka jest mocno pognieciona itp.) prosimy jej nie przyjmować. W takim przypadku zostanie ona natychmiast zwrócona do drogerii w celu wyjaśnienia sprawy oraz ponownego przekazania Państwu zamówionych produktów.

Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?

Większość zgłoszonych reklamacji rozpatrujemy do dwóch dni roboczych od momentu ich zgłoszenia. Sytuacje, które wymagają dodatkowych ustaleń z Klientem, firmą kurierską czy też producentem zajmują nieco więcej czasu. Niemniej jednak staramy się aby czas ten nie przekraczał 14 dni roboczych.

Czy można dokonać zwrotu zakupionych produktów?

Tak. Klientowi zawsze przysługuje prawo odstąpienia od umowy i zwrotu zamówionego produktu w terminie 14 dni od momentu realizacji zamówienia.

W paczce nie było jednego produktu. Czy zostanie on dosłany?

Takie sytuacje zdarzają się sporadycznie. Jeżeli opisana sytuacja zaistnieje prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, aby wybrać odpowiedni sposób rozwiązania tej sytuacji.

Czy wystawiacie faktury VAT lub paragony na zakupione produkty?

Tak. Standardowo dołączamy paragon do każdego zamówienia, jeśli jednak chcą Państwo otrzymać fakturę należy informację taką zawrzeć w komentarzu do zamówienia lub przesłać ją drogą mailową na adres: dermo-amica@farmia.pl.

Czy mogę otrzymać fakturę na inne dane, niż te podane jako adres dostawy zamówienia?

Tak. Klient może podać inne dane do faktury, niż dane adresowe wysyłki. W tym celu, należy wypełniając formularz zamówienia podać dane na jakie mamy wystawić fakturę.

Co należy zrobić, gdy dane na otrzymanej fakturze nie zgadzają się?

W takiej sytuacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Tego typu sytuacje kończą się wymianą dokumentu na właściwy.

Czy wysyłają Państwo paczki za granicę?

Tak. Paczki wysyłamy do krajów UE. Zamówienia te realizowane są wyłącznie po wpłacie pieniędzy z góry na konto Drogerii Realizując zamówienia zagraniczne korzystamy z usług firmy kurierskiej InPost. Koszt nadania przesyłki jest niezależny od ilości zakupionych produktów oraz wielkości kartonu.

Paczek zagranicznych nie wysyłamy za pobraniem.

Czy można wybrać konkretne godziny doręczenia paczki?

Nie. Kurierzy doręczają paczki głównie w godzinach 8.00 - 17.00. Jeżeli odbiorca przesyłki wie, że w tych godzinach nie będzie mógł odebrać paczki , prosimy w adresie dostawy podać adres dostawy np.: do miejsca pracy z dokładną nazwą firmy, nr pokoju, nazwą działu itp.

Czy otrzymam numer listu przewozowego swojej paczki?

Tak. Numer listu przewozowego wysyłany jest wraz z e-mailem informującym o nadaniu przesyłki.

Czy wysyłają Państwo informację, że zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej?

Tak. Po zrealizowaniu zamówienia i wydaniu go firmie kurierskiej wysyłamy e-mailem numer listu przewozowego, w dniu nadania zamówienia.

Z kim się skontaktować jeśli nie dostałem/am awizo z firmy kurierskiej?

Jeśli wiesz, że paczka powinna być już doręczona (otrzymałeś/aś informację o przekazaniu paczki przez Drogerię kurierowi), możesz:

1. wejść na stronę firmy kurierskiej https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke i w polu „Znajdź przesyłkę” wpisać lub wkleić numer listu przewozowego. Otrzymasz wówczas informację jakie są losy przesyłki i gdzie aktualnie się znajduje.

2. skontaktować się z przewoźnikiem dzwoniąc pod numer telefonu BOK firmy kurierskiej lub korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na stronie: https://inpost.pl/pl/kontakt/skontaktuj-sie-z-nami. Dzwoniąc do konsultanta, należy każdorazowo podać numer listu przewozowego. Konsultant wyjaśni, jakie są losy przesyłki i kiedy zostanie ona doręczona.

3. skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta naszej Drogerii, telefonicznie pod numerem 22 216 66 89 lub mailowo: dermo-amica@farmia.pl.

Czy zamówienie jest dyskretnie zapakowane i nie sugeruje zawartości?

Tak. Wszystkie nasze zamówienia są pakowane bezpiecznie i dyskretnie, aby Klient miał pewność, że paczka nie była otwierana przez osoby trzecie oraz aby nie sugerowała osobom niepowołanym szczegółowej zawartości.

Co robić, jeśli zamówienie zostało uszkodzone w czasie transportu?

Zamówienie uszkodzone w czasie transportu (np. rozbite opakowania szklane) jest zazwyczaj zwracane do naszej Drogerii zanim zostanie doręczone Klientowi. W tej sytuacji na nowo kompletujemy zamówienie i ponownie wysyłamy paczkę. Jeśli jednak uszkodzone zamówienie dotrze do Klienta:
  1. Klient powinien odmówić przyjęcia takiej paczki, co spowoduje zwrot do nadawcy oraz poinformować o zaistniałej sytuacji Biuro Obsługi Klienta naszej Drogerii.
  2. Klient może również spisać z kurierem protokół uszkodzenia paczki i oryginał przesłać go do naszej Drogerii.
Drogeria ponownie skompletuje i wyśle zamówienie, jeśli Klient jest nadal zainteresowany otrzymaniem zamówionych produktów. Jeżeli jednak Klient chce zrezygnować z zakupu, dział księgowości naszej Drogerii zwróci mu pieniądze na wskazany rachunek bankowy.

Czy mogę sprawdzić zawartość paczki zanim odbiorę ją od kuriera?

Tak. Przy doręczeniu zamówienia powinno się sprawdzić stan produktów. Jeśli znajdziesz jakiekolwiek uchybienia (zniszczenie towaru, rozbicie opakowania, itp.) odmów przyjęcia paczki lub spisz protokół szkody z kurierem.

Czy mogę zmienić adres doręczenia po złożeniu i zaakceptowaniu zamówienia?

Tak. W przypadku, gdy zamówienie już jest złożone (wówczas jest nieedytowalne dla Klienta) należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta drogą mailową pod adresem dermo-amica@farmia.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 22 216 66 89.

Dlaczego po złożeniu zamówienia otrzymałam/em wiadomość, że produkt jest niedostępny?

Oferta prezentowana na stronach naszej apteki zawiera około 25 000 pozycji, znajdujących się w ofercie dystrybutorów, z którymi współpracujemy.

Co jakiś czas zdarzają się przerwy w dostępności towaru, wynikające najczęściej z braku produktów w magazynach producenta bądź hurtowni. Najczęściej braki te są krótkotrwałe i wystarczy poczekać 2-3 dni na uzupełenienie stanów magazynowych. Zdarza się również, że produkt zostaje wycofany z oferty przez producenta, wówczas Biuro Obsługi Klienta kontaktuje się z Klientem mailowo lub telefonicznie w ciągu 48 godzin od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji. W takiej sytuacji Klient podejmuje decyzję, czy:

1. wymienia produkt na inny w podobnej cenie (w przypadku, gdy produkt zamawiany w miejsce niedostępnego ma cenę wyższą - konieczna jest dopłata);

2. czeka, aż produkt wróci do oferty (jeśli brak jest tylko chwilowy);

3. rezygnuje z zamówionego produktu (jeśli zamówienie jest opłacone, nadpłata zostanie zwrócona na konto Klienta w ciągu 7 dni roboczych; jeśli zamówienie jest płatne „przy odbiorze”, wartość zamówienia - pobrania zostaje obniżona);

4. rezygnuje z całego zamówienia (jeśli zamówienie jest opłacone, kwota wpłaty zostanie zwrócona na konto Klienta w ciągu 7 dni roboczych; jeśli zamówienie jest płatne „przy odbiorze”, zostanie anulowane).

Nawet gdy w wyniku braku produktów wartość zamówienia spadnie poniżej 299 zł, Klient zachowuje prawo do darmowego doręczenia zamówienia.

Czy ceny towarów podane na stronie Drogerii są cenami brutto?

Tak. Wszystkie ceny podane na stronach naszej Drogerii zawierają podatek od towarów i usług (VAT), więc są cenami brutto.


Szukaj produktu

Bestsellery

Promocje

Brak promowanych produktów w tym momencie.

PayPal