Kategorie

Newsletter

Aktualności

  1. Metodę płatności wybiera Klient w momencie składania zamówienia wypełniając formularz.

  2. Klient uiszcza na konto bankowe Drogerii kwotę równą sumie kosztów zamówionych towarów i kosztu dostarczenia przesyłki według aktualnego cennika umieszczonego na Stronie. W przypadku, gdy zamówienie mieści się w odpowiednich kryteriach wartości podanych na Stronie, koszt przesyłki pokrywa Drogeria.

  3. Zamówienia z wysyłką poza granice Rzeczpospolitej Polskiej realizowane są wyłącznie dla paczek opłaconych przelewem przed wysyłką towaru.

  4. Możliwe są następujące formy płatności za zamówienie:

  • gotówką lub kartą przy odbiorze zamówienia z drogerii stacjonarnej
  • gotówką przy odbiorze przesyłki wysłanej za pobraniem - zapłata pracownikowi firmy kurierskiej dostarczającemu paczkę lub dokonanie wpłaty w paczkomacie. Usługa dostępna jest wyłącznie na terenie Polski
  • kartą płatniczą lub szybkim przelewem internetowym za pośrednictwem systemu PayPal
  • za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego
  1. Przy płatności szybkim przelewem internetowym lub przelewem tradycyjnym w jego tytule należy wpisać wyłącznie numer zamówienia, który został wysłany do Klienta drogą mailową jako potwierdzenie złożenia zamówienia.

  2. Dokonanie wpłaty w niepoprawnej kwocie, może znacznie wydłużyć termin realizacji zamówienia.

  3. W przypadku anulowania zamówienia zwrot wniesionej przez Klienta opłaty następuje w ciągu 7 dni roboczych od momentu wystąpienia danej sytuacji na konto przez niego wskazane.

  4. Zwroty pieniędzy za brakujące produkty, nadpłaty lub inne należności podlegające zwrotowi Klientom Drogerii, a nie będące skutkiem reklamacji lub odstąpienia od umowy są wypłacane przelewem na podane przez Klienta konto bankowe w terminie 7 dni rob


Szukaj produktu

Bestsellery

Promocje

Brak promowanych produktów w tym momencie.

PayPal